Blöt som bara den!

Jupp har vatt ute i ösregnet, väldigt dumt gjort!
Ska vi se hur länge ja håller mig frisk nu då hehe :)

Har typ inget att göra så ja sitter och samlar poäng på Gratisbio.se hehe!
Ska snart titta film med brossan, vi har vatt och köpt lite film snacks och så har ja vatt hämtat mina paket så ska bli kul och se va det är för överaskning i dom hihi! :D

Aja skriver lite senare igen :) kjamiiis

Vad tycker ni? :)
Postat av: Micke

Vad blev det för film då?

Du sparade väll lite godis till oss dc nördar va? :)

Ha en bra kväll kramis ;P

2008-08-04 @ 22:25:19

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!