Ca 2 miljoner kvinnor blir ensamna! Hehe..

..Jäklar va smart jag är idag!
Kommit på massa smarta lösningar till saker och ting i dag MEN, det gynnar inte mig så bra kanske hehe!
Aja man kan ju allti hjälpa sina medmänniskor.

Här har ni iallafall va jag har kommit fram till:

Det finns alltså mer kvinnor i världen än män och då menas det med att ja ca 2 miljoner kvinnor blir utan en man i livet.
Kanske träffar lite folk och gnuggar sig mot men får alltså inte behålla mannen för han har redan nån där ute som är för han hehe.
Jag har garanterat en plats bland dom 2 miljoner kvinnor som blir utan hehe.
Ja är en konstig tjej och har världens jäkla otur när det gäller sånt!
Då återstår ca 1999 999 999 stycken platser kvar, sorry att behöva lägga det ut sådär sorgset hehe är ju inte säkert du är en av dom kvinnorna men va ja vill komma fram till är: MÄN HAR STÖRRE CHANS ÄN KVINNOR!

Snillet talar hihi! kjamiis på er ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Micke

Tur man e man då :) Kramis på dig :)

2008-08-03 @ 23:18:35

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!