En natt av en fortsatt våldtäkt!..

När ska mardrömmarna sluta?
Jag hade det så bra ändå och va påväg mot rätt håll och så händer detta...
Känns som jag tappat mig själv totalt, försöker verkligen koncentrera mig på annat så jag inte ska tänka för mycket men på nätterna är det svårt.
Vakna för ca 30 minuter sen i ren panik och fick springa på toan för att spy..
Kan inte sluta gråta, känner mig så äcklig och det kryper i kroppen på mig.
Mardrömmarna är så himla verkliga, känner den äckliga doften av stark killparfym när ja vaknar.
Vill verkligen glömma allt bara, det hade vatt så mycket lättare!

Känns inte bra att prata om det men skriva fungerar bättre, måste få ut va ja känner på nått sätt.
Klarar inte av att hålla alla dom jobbiga känslorna ja har nu för mig själv...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!