Festade med mamma och hennes man igår! :)

Va väldigt trevligt och ja träffa många ja kände med så va lite extra kul :)
Hade feber och mådde jätte dåligt igår hela dagen och mot kvällen men sen så hälde mamma i mig whiskey och så blev ja så fuller så det märktes inte hehe.
Vi hade det jätte kul, dansa och så men sen sluta det konstigt, en man gav sig på Jafar på spårvagnen och både jag mamma och massa på spårvagnen fick den här killens mat och cocacola på oss.
Sved som bara den när vi fick det i ögonen så sminket rann och ja.
Va mindre kul men han försvann snabbt när det kom vakter på spårvagnen.
Aja va en helt underbar kväll annars så :)


Blev lite sne haha men detta hade ja på mig! :)


Mamma efter hon hade fått cola över sig, helt sjukt!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!