Födelsedagskalas! :D

Idag fyller min mammas man år så ja ska hem till dom och gratta han.
Sen måste jag hem och städa..ser för jävligt ut här hemma och ja vill verkligen inte ha det såhär.
Filmade Freddie och Stella igår kväll tänkte att ja skulle lägga ut dom sen så ni får se.
Hihi dom va så söta när dom låg och sov.
Nu ligger Freddie här och kurrar, det betyder att han vill ha mat så hehe dags att ge han mat hehe.
Kjamiis på er skriver sen när ja kommit hem!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!