Fruktbarhetens mussla...! 10 fina ord för oss kvinnor, tänk på det killar! :)

Hehe här har du dom 10 finaste orden du kan säga om en kvinnas könsorgan! hehe

1.Fruktbarhetens mussla
2.Frälsarkrans
3.Kissekatt
4.Kärleksmussla
5.Muff
6.Snäcka
7.Tuss
8.Venus
9.Sköte
10.Gottpåse

Så nu vill vi ej höra det vanliga ordet "fitta" till allt utan försökt tänk lite kärlek i det ni gör hehe!
Sen så kan ni plugga på lite med va allt heter och va det är, kan ju va bra att veta att det finns mer n bara ett hål hehe!
Lycka till! :D



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!