Gjorde det lätt för mig! hihi

Orkade inte laga någon spec mat idag så dte blev en lätt tonfisk/keso sallad men va gott det med.
Väldigt nyttigt och bra!
Fortsätter mitt nyttiga liv, man mår ju så mycket bättre utav mycket grönsaker och sådant.
Funderar lite på va ja ska göra till mat i morgon, får nog bli kyckling iallafall.
Kan ju inte äta fisk hela tiden, lite variation får man ha hihihihi!

 

Tomat ♥ Sallad ♥ Keso ♥ Tonfisk + massa vitlök! hihi

Har små städat här hemma idag, ska snart lägga mig i ett varmt bad och pyssla om mig själv lite tänkte jag.
Kan va mysigt nu när man känner sig lite sådär seg och så.
Stella och Freddie ligger och sover nu, tack gode gud för det hehehe!
Stella har ju sprungit runt och bitit sönder papper hela morgonen så har fått jaga henne hela tiden.
Vakna av att ja hörde rivande ljud och då hade Stella jätt sig på posten som hade kommit.
Resultatet blev: KATASTROF!!!!
Hon är ju himla söt när hon biter sönder mina räkningar men sen inser man ju att det hjälper ju knappast ja måste ju betala dom ändå hihi!

Nä ska ta mig ett bad nu hihi... Kjamis så länge! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!