Godmorgon!

Kunde ej somna i natt men när jag väl gjorde det, oj va gott jag sov :D
Idag är det väll ingen rolig dag, fint väder och så iallafall men det har hänt lite tråkigheter så kan vara lite dystert för mig och min familj.
Ska inte gå in på va som har hänt eftersom att ja måste respektera mina familje medlemars privatliv så.
Freddie är iallafall piggare idag och det käns skönt, va så orolig för han igår.
Han har ätit bra och fått i sig mycket vatten så det va nog bara något tillfälligt.
Aja ska ta det lugnt här och fixa och dona lite men skriver lite senare :) Kjamiis


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!