Godmorgon! :)

Puuh kom nyss in, har vatt och handlat frukost och så nu.
Va väldigt tungt och varmt att gå!
Ska ju alltid handla så mycket när ja väl ska handla så det blir oftast att ja knappt orkar bära det och så ska jag ju sen gå hem med de också, vilket ä en bit att gå! hehe
Hade inte min rullvagn här utan den är hos mamma, får be henne ta med den sen så att ja kan handla mer mat.
Är helt slut, kunde inte somna i tid häller utan somna typ vid 4-5 i morse och så upp klockan 10 för att handla.
En aning seg nu hehe.
Ska fixa frukost nu så ja får i mig något, helt tomt i magen käns det som. KJAMiis


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!