Godmorgon, tråkigt väder! :(

Jupp, sitter här och äter frukost hade tänkt att gå ut på långpromenad men det ös regnar!
Vågar inte ge mig ut i regnet eftersom att ja så lätt blir sjuk och ja har ingen som helst lust att få en till förkylning under sommaren, ett rent helvete att bli av med!
Får hoppas att solen kommer fram sen :) så man kan fortsätta njuta av den härliga sommaren!
Brrr kallt här nu men en aning skönt eftersom att det va så förbannat varmt när ja skulle sova.
Tror jag ska sätta på en film :) perfekt film väder iallafall hihi!

Kjamiis på er så länge :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!