GratisBio.se :)

Denna sidan är super rolig, du kan alltså samla ihop poäng och sen få ut biobiljeter eller presentkort från valfri butik.
Detta är gratis du behöver bara samla ihop poäng på allt du gör på nätet så är du en flitig nätshoppare eller gör mycket på nätet kan du alltså få mer utav det :)
Fick denna iden från Engla när ja läste hennes blogg.

Så registrera er nu så får ni 50 poäng direkt så är det bara att börja samla poäng.
Och vill ni bli varvade av mig så får ni även 25 poäng extra! :D
Tryck här MLINYH så blir ni varvade av mig! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!