Håller på att laga mat, jag vet att det är sent!

Har inte fått i mig mat idag för ja har inte haft någon matlust.
Åt lite pannkakor i morse och ätit lite tårta hos mamma men ingen riktig mat så nu håller jag på att laga mat till mig och min bror.
Han är hos mig så slipper äta ensam.
Vatt väldigt ledsen idag så grät hela vägen hem från mamma, satte igång och städa och mublera om här hemma så fort ja kom hem.
Fick mig att tänka på annat iallafall för stunden.

Lagar kyckling med ris och kurrisås hehe, Emil fick önska mat.
Men det blir nog gott det också :)
Har massa filmer på katterna som jag ska lägga in sen så ni kan få se även mammas katter hehe.
Belli hon va med och åt tårta till och med, väldigt mumsigt med grädde! :)
Tänkte jag skulle hinna med och göra mina naglar innan ja ska sova med så dom blir fräscha.
Leta upp min handkräm med för ja är så torr om händerna nu, blir alltid det efter man har diskat och sådant.
Borde använda mina fina diskhandskar men blir ju aldrig av.
Undra varför man äns köper dom då?! hmm aja..
Återkommer om en stund Kjamiis!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!