Hatar bananflugor!...

Kom nyss hem och när jag öppnar dörren möts ja av två hoppande katter och en svarm av bananflurgo!
SÅÅ jävla äckligt!!!!
Dom kommer alltid på sommaren och det är ett rent helvete att bli av med dom...
Någon som vet nått bra tips om hur man får bort dom!????
Har typ sprungit runt och sprutat medel i hela lägenheten nu hehehe.
Stooor städning på gång då kanske dom dör utav allt rengöringsmedel, iallafall några kanske!

Är väldigt trött efter att inte sovit mycket så blir att lägga sig tidigt idag.
Ska bli väldigt skönt att sova sen känner ja :)
Tror ja kommer kunna somna utan problem och det är skönt!
Ja gårdagens och nattens händelser va väll inte det bästa MEN, vi har iallafall konstaterat att en kvinna ska inte dricka mer än 2-3 glas vin sen får det va bra! :)
Men vi hade fruktansvärt trevligt iallafall och Petra och Freja berätta om sin Turkien resa dom nyss vatt på så det va kuligt!
En toppen trevlig kväll ja förutom att Freja skada sig :/ men annars hade vi kul!

Måste ta mig ett långt och varmt bad med, guuh va skönt!
Nä dags att fixa lite här, kjamiis på er så länge!

PS: ge mig gärna lite tips om hur man får bort bananflugor! :D


Vad tycker ni? :)
Postat av: Mamma

Ja vet! Sprayburk + tändare ala Emil.

2008-08-08 @ 03:52:20

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!