Hejsan allesammans :)

Usch, somna inte för än i morse..vill verkligen inte lägga mig på nätterna fortfarande.
Jätte jobbigt men men får hoppas att det blir bättre snart!

Det är väldigt molnigt ute idag, det oska ju i natt så det kanske inte blir så fint väder nu.
Vill ha den riktiga värmen och solen tillbaka det va ju såå underbart.
Får väll hoppas att den kommer tillbaka innan hösten är här helt!

Hmm idag vet ja ej va ja ska göra, ska iallafall träna tänkte jag.
Sen ikväll ska jag bada haha, fått för mig att ta ett nattdopp så ska bli kul och se hur fegis ja kommer vara!!! hihi
Får raportera senare om hur det går hehehe.
Va mer..hmm..kommer faktist inte på nått mer just nu.
Får skriva senare hehe KJamiis på er så länge ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!