Höst-städning av lägenhet!

Ja så är det, idag ska allt onödigt skit ut och med hjälp av bra musik så ska det bli jätte fint här hemma.
Godmorgon förästen....ja har sovit som en stock och det va väldigt skönt för nu känner ja mig piggare och friskare och det betyder att det blir skola i morgon :D woohoo!
Längtar, vi har bara fordon i morgon som sagt hihi.
Ska strax sätta igång att städa här så kommer skriva lite senare :)
Men kjamiis på er så länge!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!