Jag är så less på killar...

Okej alla är inte så men ja har verkligen sådan otur när det gäller killar.
Dom behandlar än så illa och visar ingen respekt.
Varför är allt så jäkla ytligt!?
Och varför ska det bara vara sex hela tiden, ja vill inte hoppa i säng med massa folk bara sådär.
Får inget ut av det alls och ja blir bara själv sårad i längden av det.
Varför är det sååå ytligt, gaaaaahh ja vill verkligen bara gråta!
Ja vill bara att folk visar lite respekt mot än och inte slänger ut vidriga komentarer och sådant.
Lite romantik och äckta känslor, är det så mycket att begära??
Är inte ja en bra tjej? förkänar ja inte att få vara speciell eller ska jag bara slängas ner i soptunnan!?
För om det är så får ja väll göra det för ja orkar verkligen inte bli behandlad illa var ända gång.
Det käns såå meningslöst att äns försöka hitta nån för ja blir ju bara sårad hela tiden..
Ja vet inte alls va ja ska göra och sen så är det många som inte kan hantera att ja har en sjukdom heller utan ska ha dom bästa stunderna men kan inte va där för mig när ja mår dåligt.
Det är ju meningen att en pojkvän ska va där för än i alla tider.....eller har ja fel??

Skit samma, ja blir bara så arg och ledsen och besviken..
Folk tänker sig inte för.
Och så att få höra att man beter sig konstigt och dom tycker det e konstigt efter det ja vatt med om i sommar!?
Va fan, ja fattar inte...
Tro fasen att jag kan bete mig skumt när ja inte vet va ja ska göra av alla känslor som snörrar efter övergreppet.
Det är ingen lätt sak att va med om men folk fattar tydligen inte det!

Ahhhhhhhhhhhh!   så nu har ja fått ute lite ilska..käns som hela mitt huvud ska falla ihop...gråter som bara den och febern hjälper ju knäppast till precis!
Vill bli frisk nu så att ja kan gå i skolan och skita i allt annat skit runt omkring mig!

VISA LITE RESPEKT FÖR F*N!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!