Lagar mat...

...och idag blir det vitlöks kyckling med aubergine och tomat som jag gör i ugnen.
Hehe luktar massa vitlök som sagt haha!
Jag gillar ju vitlök hihi ♥

Det regnar fortfarande ute vilket är jätte tråkigt, ville ju ut och gå men är ju inge vidare bra då.
Ska se om ja kan gå ut lite senare, måste upp till affären iallafall.
Har fått paket nu igen hehe så är nyfiken som bara den hihi!

Hmm va mer..kommer inte på nått just nu hehe och så måste ja kolla maten så kjamis på er så länge! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!