Man och kvinna under mensveckan!

Okej, skärpning kvinnor!
Det är faktist skönt att ha sex under mensen och du är inte äcklig, det är helt naturligt!
Har ni inte hört talas om duschen!? hehe
Det är så många kvinnor som går runt och är så griniga och bitchiga under den veckan så det är löjligt.
Det går ju faktist att göra något åt den där bitter heten!

Och då för er män här har ni lite tips:
För det första köp hem en stor fina låda av härliga chokladpraliner så ligger ni på första plats efter det.
Visa kvinnan hur sexig hon faktist är och det är inget äckligt med att ha mens! (helt naturligt)
Lite kyssar på halsen (här kan kvinnan reagera bitchigt och då gäller det att ni män tar ett litet stadigare grepp och faktist säger till henne att det går inte att tjata imot) och kom med förslag om att duscha tillsammans.
Kvinnan kan då be om en dusch själv i några minuter men sen får du va med och då ska du visa hur sexig hon är.
Lite förspel som kyssas och få upp stämningen sen är det bara att ta henne.

Det finns ingen kvinna som inte skulle bli glader av en sådan sak!!!!
Så då va mens bitchen löst och resultatet blir en lugn och harmonsika kvinna som mer en gärna vill gosa framför tv under en filt  med choklad praliner! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!