Robotextra! :D

Tycker det e jätte roligt med nya saker och teknik så blev väldigt road när jag hitta detta på aftonbladet.
Robotextra hos Aftonbladet, massa roliga videos på dagens utveckling bland robotar.
Det är kul att vi kommit så långt, tänk bara hur det kommer se ut inom en sådär 10 år till :)
Väldigt spännande, hur som hälst så tycker ja ni ska kolla på robotextra om ni nu är nyfiken på sånt.
Väldigt roande :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!