Second hand runda och borttagning av gråa hår! :D

Jupp idag har jag vatt på second hand runda med min mamma och tittat.
Va skit kul eftersom att ja hitta en vintage gucci väska som jag självklart köpte.
Och ja fick bara betala 90 kr för den med för tanten i affären visste ej om att det va ett dyrt märke hihi!
Sicken tur man kan ha ibland hehe.
Sen så har ja även färgat mitt hår idag, äntligen är dom gråa håren borta :D
Mörkbrunt och fint med lite inpackningar och grejer, känns håret som 200 % :)

Nu ska jag sätta igång med maten här, idag blir det kyckling som jag gör i ugnen av en fyllning med fetaost och bacon.
Ska göra en fräsch sallad till tänkte jag och ha lite tzatziki till :)
Skriver lite senare kjamiiis :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!