Sexställningar för alla som tröttnat på det vanliga gymmet...

Okej, nu ska vi ha gymnastik i sängen och vi ska även komma iform för stranden 2009 hehe så nu ska ni alla ha sex!
Det är klart bäst med en partner så att man inte ligger runt och kom ihåg, använd skydd!
Men iallafall en väldigt bra träning är det och du arbetar verkligen med hela kroppen.
Sen så är det förbannat härligt och roligt med :D


Vilka tycker ni ser mysiga ut? :D

bilder från:aftonbladet.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!