Snart dags att sova..

Har packat skolväskan så det är klart och matlådan är färdig.
Tänkte duscha på morgonen och ja har redan bestämt va jag ska ha till frukost och va jag ska ha på mig så det blir nog bra :)
Ska gå och borsta tänderna och sen lägga mig och läsa en bok.
Men sov så gott allesammans :) Kjamiis!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Em

vet du vart de har spelat in narnia filmerna?

2008-08-31 @ 22:55:02
URL: http://audrinas.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!