Stor städning!

Är jätte trött idag, inte sovit så mycket som ni ser!
Om inte det vore illa nog så fick Stella sig en knäpp ide av att kissa i sängen så ja fick ju upp och tvätta sängkläder och hela köret.
Och nu går hon här och gapar så jag har kommit fram till att det är för att hon löper.
JÄVLIGT JOBBIGT!
Rädd att hon har kissat nån annan stans med så ska städa hela lägenheten, tvätta golv och så!

Sitter och äter lite nu, svårt att få i mig nått idag men en knäckemacka med mjukost och örtsalt funkar iallafall.
Äter även lite jordgubbar, har ingen matlust och jag mår illa så det är inte det lättaste idag!
Aja får sluta skriva här och sätta igång att städa så ja kan vila sen.
KJAMIS!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!