Svårt att sova...

..men det är inte så konstigt!
Mycket som spökar i mardrömmarna så det är inte så kul att lägga sig och sova även fast man är jätte trött.
Sömntabletterna hjälper inge vidare heller så känns onödigt att ta dom.

Har verkligen vatt jätte konstig dom här dagarna, men vet inte alls hur jag ska bete mig...
Känner mig helt förvirrad verkligen..ledsen, arg, obekväm, rädd det är så mycket känslor på en och samma gång!
Vet inte hur ja ska tackla alla känslor...
Alla bitar faller väll på plats igen, vill ju vara mig själv "rosa, glad och lycklig" :)



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!