The perfect kiss...

Först är det så tyst, man vet att nu händer det..
Andas tungt båda två och stirrar varandra i ögonen precis som om det är bara du och han.
Allt annat är bara tomt runt omkring er som om ni befinner er i rymden..
Kommer närmare varandra och det kitlas i magen för du e så nervös men känner att det här får dig att sväva.
Man kan känna varandras andetag när man nuddar varandras läppar sen försvinner man helt av olika känslor.
Som nyårsafton av känslor, PANG BOM!
Hela kroppen brusar upp, gåshus och du ryser i nackan.
Den känslan av att allt du jobbat för allt du gråtit för försvinner här och nu.
Bara du..bara han...inget annat!



Bild från filmen the notebook!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Mia

Alla pratar om "the notebook" , är den bra? :)

2008-08-06 @ 19:07:39
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!