Trött och deppig..

..men går ej gö så mycket åt saken.
Sitter här och funderar hur fanken ja ska göra det möjligt för mig att gå i skolan och det ser fortfarande ut som om det inte kan bli någon skola för min del.
Känns för jävligt, längtat så efter att få denna utbildningen!
Blev så jäkla arg när rektorn från skolan ringde i morse och skälde ut mig för något ja inte kan hjälpa.
Jag fick ju höja rösten och sätta han på plats så han förstod och sen blev han nästan ledsen och kände sig dum.
Helt otroligt att folk ska dömma än så innan dom har tatt reda på fakta om saken.
Jag är så jäkla arg och ledsen, besviken...
Ja vet ej hur ja ska lösa detta...
HJÄLP!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!