Veckans TO-DO, inte stressa!

I veckan blir det skola, skola och skola.
Väldigt viktigt att ja inte missar något nu, måste vara med från början!



[X]Skolan, glöm inte ta med en bild som tilltalar dig på något sätt (onsdag kl 07.50)
[?]Tvätta, gör det hemma hos mamma så jag kan tvätta alla täcken osv.
[X]Handla mat, frukt för det har ja ej hemma nu! (bananer till filen)
[X]Tandläkaren, spänna tandställningen (fredag kl 10.30)
[X]Power walk 1 timme om dagen!
[?]Kanske fika med en vän :)
[X]Gå på bio fredag kväll! (inte bestämt film än hihi)


Har lite iallafall men viktigaste är skolan!

Får ej missa mycket nu är jag äntligen frisk igen.

Tur att det gick över så pass fort så ja kan gå till skolan.

Håll er borta nu era små bakterier, har ej tid att va sjuk haha!



 


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!