Veckans TO-DO!

Nu händer det en hel del så kommer ha fullt upp men jag är laddad.
Idag har jag först min terepeft (hon är tillbaka från semestern äntligen!) klockan 14 och det e väldigt skönt.
Ska prata med henne om övergreppet nu under sommaren och massa som fått mig att må inte så vidare bra.
Få ut lite smärta helt enkelt så man kan släppa en del nu när man ska konsentrera sig på skolan.

Sen blir det:

[X] Köpa busskort till skolan, måste ju komma fram dit med! 715kr
[X] Skola onsdag - fredag
[?] Tvätta kläder någon dag snart (inte mycket rent)
[X] Hemligt möte på fredag klockan halv 9 :)
[X] Träning minst två dagar samt promenad en timme varje dag!

(får inte glömma köpa nya matlådor till skolan)

Nä nu måste ja springa iväg här så ja hinner det jag ska göra idag, kjamiiiis!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!