Är göteborgarna värst när det gäller sexpartners!? hehe..

Gjort en undersökning där jag har frågat män och kvinnor i olika åldrar här i gbg om hur många dom har legat med.
Varför ja gjort detta är för att det vatt så mycket diskutioner om det verkligen stämmer att män är värst och resultatet blev ju tvärt om :)

I genomsnitt har alltså vi kvinnor haft fläst sexpartners än va männen har så vi är inte så oskyldiga ändå hehe.
Under 30 år:
Kvinna ca 31 stycken, Man ca 28 stycken!

Över 30 år:
Kvinna ca 48 stycken, Man ca 36 stycken!

Undrar då om de är vi kvinnor som är värst i Göteborg och som drar tills sig ryktet om den stor kåta storstaden!? hehe

Vad tycker ni? :)
Postat av: Therese

Haha :)

2008-12-08 @ 16:21:46
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: HeadShot aka Pungspark!

Men det beror ju på vem du frågar! och hur säker statistiken är.



I vanliga fall blir en tjej kallad hora om hon ligger med många medans mannen bara får status och respekteras!

2009-09-21 @ 11:18:05

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!