Darin i öronen och mjukis byxor på!

Kom nyss in från en långpromenad, va ute och gick i skogen och den till affären för att handla det sissta till nyårsmaten.
De va riktigt gott ute faktist men blev varmt efter ett tag i den där tjocka vinter jacken!
Gick och lyssnade på Darins nya skiva vilket ja har stor fastnat för hehe.
Fattar inte varför folk gnäller över Darin han har ju en grym röst, man fastnar totalt när man lyssna på han.
Iallafall bra matrial till långa promenader hans nya skiva :D

Nä nu ska jag kolla lite film och slöa en stund sen ta mig en dusch :D
Hej med er så långe PS: idag får ni se min nyårs outfit som ja shoppa för ett tag sen nu :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!