Det blev en väldigt mysig jul, fast än ja va sjuker! :)

Dukade och gjorde jätte fint för maten och det blev en riktigt trevlig julmiddag :)
Fick många fina julklappar bland annat ett par rosa fluffiga tofflor, en jätte söt pyjamas med blommor på och även ett överfallsalar av mamma så att ja har något ifall någon skulle ge sig på mig igen :)
Nu har vi julklappspapper överallt haha och Bella (mammas katt) har siktat in sig på julgranskulorna så henne får man hålla jävlit koll på nu hehe.
Tatt massor av fina bilder på julbordet och presenterna men orkar ej lägga in allt nu, blir några bilder bara.
Fick även pengar så tänkte handla lite på julrean, se om man hittar lite fina saker till nyår :D
Hoppas ja blir helt frisk snart så att ja orkar med, är helt öm i kroppen och känner mig inge vidare mysig precis.
Måste göra en handlar lista till nyår så att ja vet va ja ska handla, skumpa och lite go mat osv.
Blir nog en bra nyår :) trevliga vänner som kommer på besök och allt.




Ser inte så jätte pigg ut på bilden men ja hade iallafall ett sött rött band i håret, feber är inge vidare roligt att ha på julafton!
Hoppas ja får va frisk nästa år iallafall :)

GOD JUL sötnosar! :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Mmm gottis. Jag siktar in mig på prinskorvarna och köttbullarna. Ser kanonfint ut.



Kraaaaaam

2008-12-25 @ 10:36:01

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!