En bra lucia, en bra frukost och en busig katt hehe...



Sådär då har ja vatt ute i kylan också, riktigt kallt nu!
Bebis ville gå ut så täkte att ja tar en runda med han innan massa barn är ute för han blir så nervös annars.
Han fick sig ett jäkla ryck och hoppa upp i ett träd och självklart fortsatte han upp när ja ropa på han haha.
Så satt han där uppe tills han fatta att han ska ju komma ner också och så börja han gapa hej villt.
Men efter lite försök (som lädde upp ändå haha) så lyckades han komma på en metod att ta sig ner igen och som tur va så fånga ja de på bild haha.
Skåda katten med dom lysande ögonen påväg ner i en jäkla fart från trädstoppen haha!

Hihi bebis är så förbannat söt haha!

Fick i mig en härlig lördags/lucia frukost med, en sån frukost man inte ska äta allt för ofta men mumsigt va det allt!
Mätt och belåten, nu ska ja lägga mig och slöa framför en film tänkte jag.
Ska kolla på Home alone 2 tror ja :P...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Lyllos dig som kan äta mackor och lussebullar hela :P Själv måste man dela dom i små gulliga bitar innan jag kan äta dom :P



Kraaaam

2008-12-13 @ 09:31:50

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!