Godmorgon i stugan!

Idag är det dags för mellandags REAN och de ska bli med stort nöje att ge sig ut och shoppa lite.
Ja börjar bli bättre iallafall men är fortfarande yr och förkyld så får ta de lite lugnt.
Emil har också blivit sjuk och haft feber i natt så de går ju runt här, en aning jobbigt.
Hoppas att ja får fynda mycket här nu :D
Nä nu ska ja äta lite frukost och hoppa in i duschen, skriver sen när ja har shoppat! :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Hehe morrn på dig med...lite sent att skriva kanske men när du skickat detta inlägget hade jag nog sovit en 2 timmar kanske :P



Kjamiis

2008-12-26 @ 22:10:35

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!