Godmorgon i stugan!

Nu sitter jag här nyvaken med en kopp Chai te och bara njuter av morgon tystnaden.
När de oftast inte är tyst här hemma längre så tar man vara på do få timmarna på morgonen tillsammans med en kopp Chai och bloggen.
Man får mycket vettigare tankar och kan fundera ut och planera dagen/veckan i lugn och ro utan att man ska behöva få överbelastning i huvudet av alla ljud osv.

Apropå te, måste köpa nytt Chai te snart de går ju som attans här hemma.
Har två olika Chai ten som jag älskar, det ena är svart och det andra är ett grönt chai te.
Väldigt skum färg på det gröna haha men gott smakar de och just nu passar de gröna bra till min lilla förkyldning med.
Min kombo på morgonen består just nu utav en kopp Chai te, näsdukar extra mjuka och Försvarets hudsalva.
Visst låter det hel sjukt hehe.
Är man sjuk så är man helt enkelt! :D

Dagens sysslor..hmm ja du jag måste nog åka till systemet och handla för nyår iallafall eller om ja ska ta de i morgon.
Inte bestämt mig än men jag måste iallafall upp och handla frukost och så ge mig ut på en promenad :)
Hoppas att jag får mina presentkort från gratisbio också för då kan jag passa på att använda dom i stan under Rean med :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!