Gravid eller inte gravid, det är fråga...!

Jupp har nu gått i nästan 3 månader utan min mens så det va på tiden att kolla ifall ja va gravid eller ej.
Så ja gick och köpte mig ett test igår och sen va det bara att pissa vänta 5 minuter och våga ta sig in i badrummet igen för att kolla.




Och ja va inte gravid :) gravid får ja bli när de är bättre tillfälle för de.
Sen måste ja säga att jag skyddar mig när ja har sex MEN ibland kan man bli gravid ändå för inget skydd är 100% säkert.


Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Mmm du får hyra in en sån där ilsken medeltida riddare som står med svärdseggen på herrens...ögonstenar...det brukar hålla de flesta i schack...hahaha ;)



Kjamis på dig

2008-12-09 @ 18:57:00

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!