Jätte trött - Mellandagsrean är inte att leka med...

Fick iallafall köpt lite fina saker men nu är ja helt slut och så har jag slarvat bort kamrakabeln så ja kan inte lägga över bilder på de ja köpt.
Köpte iallafall en go lång vinterjacka från Cubus (svin kallt ute ju), en svart Bh med vit spetts och en vit rosett, leging och strumpbyxor samt två par strumpor (ett par långa och ett par korta), En marinblå bolero från Lindex som ja ska ha på nyår och en lång svart kofta från H&M.
Sen köpte ja till mamma en grå kjol från Kapphal, en blå/lila topp från Lindex och ett par blå/lila spetts leggings från Rut .f.l.
Va även inne på Apoteket och bunkra upp med näsdukar och försvarets hudsalva.
Så förbannat narig efter allt toapapper att snyta näsan med så de funkar ej.
Vatt ute i många många timmar så jag är verkligen helt slut och ja blev på jäkligt dåligt humör inne i stan för all bara drog och slet i saker och de va rena kallabaliken.
Nä usch de får räcka hahaha, iallafall för ett par dagar tills man är riktigt frisk!
Nu ska jag ta och vila lite oh se film med min bror :) ha en fortsatt trevlig kväll...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!