Lite snö ute...

...hoppas att det blir en vit jul, det hade ju vatt helt underbart!
Va ute en runda med min brors katt Bebis i lekparken här utanför min mamma.
Hehe han fick hoppa lite i träden och så, han är så himla söt den.
Vill nämligen inte gå ut själv utan någon måste följa med han hehe.

Apropå snö, en msn kompis till mig skicka fina bilder som han hade tatt hos sig på snön.
Tyckte dom va jätte fina så tänkte att ni också skulle få se dom.
Guuh, ja hoppas verkligen de kan va såhär mysigt på julen :)



Bilder tagna av:  Gerson

Göteborg, vi får oftast aldrig någon riktig snö hehe.
Va många många årsen som de va mycket snö på julen...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Får nog boka en resa dit han bor. Så himla sugen på snö just nu...så man kan ha brottning och slänga snö innanför tröjan på folk ;)



Bara hålla tummarna att snön är här för att stanna när den väl kommer



Kramis

2008-12-12 @ 17:27:32

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!