Min önskelista - Del 5 (fina julklappar från cocoo)

Då går vi på del nummer 5 av min önskelista hehe och denna gången är det smycken från cocoo.
Hon har fått in massor av godsaker och ja har hittat lite rosa favoriter bland allt som ja önskar mig i julklapp.



Smyckena ligger mellan 85kr till 295kr styck, aldeles lagom peng för en julklapp till din kompis eller så :)
och till mig flera :D haha nää men dom är vill ja allt ha :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Aww den dära nallen va ju riktigt gullig...den kan jag tänka mig att köpa, är det ett halssmycke va.



Kraaamis

2008-12-09 @ 00:43:24

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!