Mli´s favorit bloggar! :)

  1. http://annamirjamaria.blogg.se/ : Engla´s mode blogg, ja älskar hennes stil på kläder så man får oftast mycket bra tips från henne. Hon älskar bland annat marinblått och de är jag en stor favorit av. Gillar även hennes stil av att vara mamma, hon är inte den där typiska mamman med slöa kläder och uppsatt hår i en gummisnodd utan ser alltid så fräch ut. Hennes dotter är ju bara det socker sötaste man sett och huset med hennes inrednings stil är bara guda drömmen. Jag tycker man kan lära sig mycket från henne ♥
  2. http://pyttis.blogg.se/ : Detta är Avannas blogg, ni vet säkert vad de är hon är känd för hennes helt underbara tryck på tröjer och jag bara storälskar hennes blogg. Hon har en helt fantastisk känsla för mode och design och hennes illustrationer är rena konsten. Man blir grymt glad när man läser hennes blogg, hon har verkligen lyckats med sin dröm och de får än att prestera ännu mera för att nå sin egen så många många hjärtan till henne för en helt fantastisk blogg! ♥
  3. http://kellybiddle.se/ : Jag tycker om denna bloggen för att hon har mycket av samma smak som jag när de gäller inredning. Kelly älskar rosor och stilen shabby och man får oftast mycket bra tips från henne där man kan hitta massa söta inrednings saker osv. ♥
  4. http://storstadspojken.se/ : Detta är Nils blogg (blondinbellas kille som ni säkert hört talas om), för ett tag sen nu så starta han sin egna blogg och ja blev helt fast. Han har en grymt rolig syn på sina två olika världar, den ena är pojken från Övik och den andra är storstadspojken från stockholm. Men den största delen som jag tycker är roligt med Nils är att han gillar djur väldigt mycket och är fasinerad av hajar. Tycker det är väldigt intressant när han skriver olika djur reportage som tex de 100 största djurögonblicken på youtube. Många plus till denna grabben, han vet va han vill och satsar 100% +
  5. http://stalmannens.blogg.se/ : Detta är en vän till mig som har en grymt rolig humor och den la han in i en blogg så att alla kunde ta del av hans roligheter. Han får mig alltid på bra humör så behöver man skratta så rekomenderar jag er att läsa hans blogg. Även om man inte känner han så kan man ta del av alla hans roligheter genom bloggen :) Han är en sjukt rolig trevlog och go människa och har ställt upp för mig när jag behövt en vän. Många ♥ till han, vi behöver fler sådana fantastiska människor! :)

Detta är dom 5 bloggarna som jag läser dagligen och som ja tycker ni borde läsa också därför ger jag dom ett stort blogg hjärtan och hoppas att jag får läsa fler roliga och inspererande inlägg från dom.


 


Vad tycker ni? :)
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men gud tack så hemskt mycket för dessa fina ord! Du ska veta att det betyder massor!

kramar!

2008-12-28 @ 17:49:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: kryddan

Oj tack så jätte mycket för det:)

Snäll du är:)

Vill passa på att önska dig ett gott slut på året och att du får ett bra år 2009.

Ha det bästa vännen :)

Kramiz på dig:)

2008-12-31 @ 12:21:54
URL: http://stalmannens.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!