Sovit en stor del av dagen...

De tar på än att vara sjuker och man orkar verkligen inte något.
Sovit som en stock hela kvällen oh in på natten men vakna självklart för inte så längesen.
Nu kollar jag lite film med min bror som också är sjuk oh har sovit en massor.
Inge bra film på tv just nu så tänkte se om ja hitta någon film att se.
Sugen på en bra julfilm faktist haha, jag och mina julfilmer! :P

Föresten, va ska ni göra på nyår?
Själv ska jag partaja med en kompis som komer hit över nyår, det ska bli roligt men ja hoppas att ja är frisker då så att jag orkar göra något annars får de bli lugn middag hemma med lite dricka och go mat men de funkar ju det också.
Han kommer i morgon och stannar över nyår så ska väll ta och fixa ordning här hemma i morgon också så de blir lite snyggt och ordning här hemma.
Fullt av julpapper och skit efter julen som måste slängas.
Uach nä, orkar inte änns tänka på de nu när ja mår som ja gör.
Attans förkylning, använder näsdukar stup i kvarten så de är väll tecken på att man börjar bli frisk.
Skiten ska ur kroppen!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!