Spelat radio...

Haft en någorlunda trevlig helg med mysig lucia och raiopratande hehe.
Spelat radio nu två kvällar så det har vatt fullt upp och ja har verkligen haft skit kul med de.
Är väldigt trött och seg nu, kan fortfarande inte sova och de är väldigt frustrerande.
Det är väldigt mycket som blir lidande men får helt enkelt stå ut med de ett tag.

Idag har det vatt tredje advent så ja hoppas ni har tänt ljusen :)
Ja stor längtar till julen nu iallafall :D massor av julklappar och sånt kul.
Ska bli så roligt :D
Hoppas alla blir glada för sina julklappar men de blir dom säkert så ska nog inte vara några problem hehe.



Måste handla julmat och julgran, gå på julmarknaden på liseberg.
Baka pepparkakor och julgodis i mängder och gå till systemet för att köpa glögg.
Sen se till och slå in alla julklappar med så de blir klart :)

I morgon kommer de bli en stor förändring för mig, mer om de får ni läsa i morgon kväll...
Sov gott allesammans!! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!