Trött, tröttare, tröttast!? hehe

Jupp, har fått sova lite till och från idag men är sjukt trött ändå.
Funderar på att åka hem till mamma faktist, kan va skönt att va hos henne lite.
Inte kollat ifall snön ligger kvar än, det snöa i morse när ja va ute och handla frukost.
Köpte mig en riktig julig frukost så de va mysigt, passa bra med det kalla vädret och en julfilm :)
Fick med mig hem en nybakt lussebulle från bageriet på torget och ack va gott de va, drack en hel liter mjölk haha.


Hehe blogg och frukost i morse :D

Va rätt mycet folk ute på morgonen faktist, alla skulle ha lussebullar hehe.
Tänkte baka egna i morgon så ja har till lucian på lördag.
Kollar alltid luciamorgon på tv, skumt i år för i år är lucia på en lördag och annars har det vatt mitt i veckan hehe.
Kan inte minnas när de va på en helg sisst :)
Måste få iväg alla mina julkort med, får ta och sätta mig med dom nu tror ja så folket får sina julkort :)
Skriver lite senare...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Väcker du mig på luciamorgon så jag också kan kolla lite tv då ;) Vore ju inte bra att missa det...Ska se till att jag inte har på ljudlös som vissa andra Host



Kraam

2008-12-12 @ 17:25:29

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!