Varför är så många killar rädda för hästar när dom själva är en!? hihi

Okej va jag då menar med detta är att ni killar gillar ju att vara hästen när vi tjejer ska rida, varför klarar då inte många killar av hästar!?
Det gör mig lite nyfiken, ja menar i en sådan sitvation är det ju mannen som är den här ståtliga varelsen som vi kvinnor sitter på..
Varför inte tänka så istället.
Va ett med hästen hehe istället för att gömma sig.
Gör de här med hästar till något posetivt, nästa gång du träffar på en häst så bli kompis med den.
Ni är ju trotts allt väldigt lika :P
Den ända skildnaden är att ni får en aning mer njutning utav att någon rider er än va en häst får :P
Har ni killar någon gång hört talas om pony play!? hehe
Kanske hade varit något för er män som är rädda för hästar :P

 *hoppla hoppla* eller? hehe

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Hehe jag kan bli kompis med hästar som vill bli kompis. Har upplevt riktiga elakingar till hästar på Kavallerikasernen må jag säga. Men visst är dom underbara djur och man va allt bra stolt när man satt på dom :P Haha köper du en sån dress loooovar jag att pröva på det ;)



Kram kram

2008-12-04 @ 00:56:09

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!