Andra filmen för idag...

Blir How High, en jätte rolig film med Redman och Method Man där dom gör parodi på droger och på rikemansbarnen hihi.
Den visar verkligen hur dumma folk kan bli utav droger, super bra tycker ja för droger är inge bra alls.

Men iallafall tillbaka till filmen, det är som sagt en komedi med mycket härlig musik och roliga uttryck.

För Silas (Method Man) och Jamal (Redman) handlar livet om droger och tjejer. Det är bara skolan som inte är kul, tills Silas får tag på "supergräs", som inte bara gör dem otroligt höga, utan även höjer betygen.

De blir antagna till Harvard University, där deras vanor orsakar kaos och retar fakulteten. De röker sig genom skolåret, tills gräset tar slut och de måste använda huvudet för att klara sig!




Ni kan köpa filmen på cdon.se för bara 69kr hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!