Chai té och ett försök att bli frisk!

Som sagt när jag vakna i morse så hade jag lyckats få världens jobbigaste förkylning.
Sitter här och nyser och det kliar i näsan, halsen gör ont och mitt huvud käns som om det är 10 gånger så större än innan haha!
Går här hemma och små pysslar så jag har något att roa mig med, jätte svårt att sitta still just nu!



Nu sitter jag vid datorn lite och skriver, gjort en kopp chai té med extra honung så ja kan andas igen haha..
Katterna är lika utslagna som mig, Stella borde iallafall vara pigg för hon är inte så gammal men nä då hon ligger och gottar sig i sängen precis som Freddie hihihi.

Såå söt så! hihi

Måste köpa mer "HONING!" som puuh säger hihi.
Tog slut nu och om ja ska bli av med denna hemska förskylningen så lär det behövas mängder av honung!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!