Dataväska + fina diskhandskar! :)

Jupp, idag fick jag äntligen hem min fina dataväska som ja väntat på och självklart är det rosa på den med hihi!
Har köpt lite nya saker till köket med och tänkte ni skulle få se bilder på det :)



Min fina dataväska hihi! Fick den gratis när jag köpte datorn :)



Söta diskhandskar, hitta dessa på en liten affär som säljer massor av krimskrams. Dom kosta bara 20kr hihi!
Såå mycket roligare att diska nu hihi!♥



Och så fina spis skydd hihi, kosta bara 25 kr :) hitta jag med på den butiken! :D



♥Myspys!♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!