Don't mess with the zohan! hihi

Här kommer en otroligt rolig film som jag tycker ni ska se.
Är väldigt mycket för glada filmer nu och detta gav mig skrattanfall ett par gånger hehe.

Med sin otroliga flexibilitet och sitt stora paket, har Zohan bestämt sig för att sluta jobba inom det militära och åka till Amerika för att nå sin dröm.
Att bli en frisör!
Han får jobb på en frisörsalong där han charmar alla kvinnor och ja "damer" genom att använda sitt paket hehe!
Vilket paket det är får ni se i filmen hihi!



Bild från: google.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!