Dutt Dutt! hihi

Jupp, duttat hela ansiktet nu igen hehehe!
Måste bli av med alla prickar ser ju för jäkligt ut hehehe...

Snart time för att sova, ska ut och handla lite i morgon tillsammans med mamma så måste upp i någorlunda tid och gå hem till henne.
Tänkte ha myskväll i morgon, lite rött vin tillsammans med en bra film...hur låter det? :)
Sitter här och funderar på va ja ska ha för mat men har ingen som helst lust att laga mat i morgon så funderar på att göra en grekisk salla bara.
Gott, nyttigt och lätt.. :)
Kanske ha en liten fruktsallad till efterrätt, mumsigt hihi.

Jag rapporterar om min mys kväll i morgon hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!