Film och åter film hihi!

Kollade på en film som hette Diary of the dead, trodde självklart den skulle vara äcklig men nä då.
Hehe så jag fick byta film och sitter nu och kollar på Saw 4, jag mår redan illa!!!!
Så då har vi funnit en läskig än hehehe!

Diary of the dead är en väldigt kass zombi film som dom har filmat med små kamrer för att vi ska tro det är på riktigt.
Okej cloverfield va filmad så men den va iallafall bra hehe, det va inte denna filmen!
Så inget ja rekomenderar men Saw 4 därimot är bra om ni vill bli skrämda och är lika känslig som ja hihi!
Sitter och gömmer mig bakom en kudde typ! hihi



Minus & plus! hihi


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!