Godmorgon :D

Precis kommit in från en långpromenad och så har jag även handlat frukost :)
Sitter här nu och äter en talrik fil med kanel och Freddie har fått sin frukost så han är nöjd hihi.
Va väldigt varmt ute får jag säga, skönt då kanske det blir lite sol och bad till helgen?!
Eller va säger ni hihi...

Idag så ska jag till gymmet och träna med min PT, har sån träningsvärk sen i söndags hehe.
Men det ska nog gå bra ändå hihi :)
Är jätte trött dock för ja kunde ej somna i natt utan tog lång tid...
Vilket var väldigt jobbigt för ja va såå trötter.

Nä nu ska ja fortsätta äta lite frukost och sen ta det lugnt innan ja ska fortsätta städa och ha mej hehe.
KJAMIIS


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!